
Gelderland
Hoge vlammen bij buitenbrand onderaan pand
Dinsdagavond rond 22:10 uur is brand uitgebroken in een leegstaand pand aan de Stationstraat in Apeldoorn.
Bij aankomst van de hulpdiensten sloegen de vlammen metershoog langs het pand omhoog. Ook waren er enige tijd zwarte rookwolken zichtbaar die boven het pand uitstegen.
Door de brand vatte ook een geparkeerde auto gedeeltelijk vlam. de brandweer kwam met een hoogwerker en een bluswater met spoed ter plaatse. De brandweer wist zowel de brand in het pand als die in de auto te blussen en verdere uitbreiding te voorkomen.
Over de omvang van de schade is nog niets bekend. De oorzaak van de brand wordt onderzocht.
Foto: Persbureau De Breij



