
Gelderland
Hulpdiensten rukken groots uit voor auto te water
In de nacht van donderdag op vrijdag is een auto te water geraakt aan de Achterstraat in Arnhem. De melding kwam rond 03.47 uur binnen bij de hulpdiensten.
Een passant zag een voertuig met brandende lampen in het water liggen en besloot direct 112 te bellen. Daarop rukten politie, ambulance en brandweer met spoed uit.
De brandweer kwam ter plaatse met twee tankautospuiten en een duikteam. Duikers onderzochten het voertuig en troffen de auto leeg aan. Of er gewonden zijn gevallen, is vooralsnog onbekend.
De politie is een onderzoek gestart om te achterhalen wat er precies is gebeurd. Ook de oorzaak waardoor het voertuig in het water terechtkwam, wordt onderzocht.







